Dupa cum numara fiecare, se pare ca ultima zi pentru depunerea Bilantulaui la 31 decembrie 2012 este pentru prudenti (pesimisti) 29 mai 2013 iar pentru optimisti 30 mai 2013. Fiind vorba de doar o zi diferenta intre pesimisti si optimisti, nu asta e problema, problema esta ca marea majoritate a celor indreptatiti sa depuna Bilantul se vor inghesui sa-l depuna in ultimele zile. Pentru a nu intampina greutati la depunerea online, care este recomandata si de catre ANAF, va sfatuiesc sa :
1. aveti completate toate campurile referitoare la Societate/companie, inclusiv numarul de telefon;
2. sa aveti scanate si arhivate (zip), minim, notele explicative, declaratie conform prevederilor art.30 din L. contabilitatii nr.82/1991, procesul verbal al AGA privind aprobarea Bilantului si a Contului de profit si pierdere, Raportul Administratorului si Raportul de gestiune;
3. pentru cei ce aveti pregatit de mai mult timp Bilantul, dar inca nu l-ati depus, fiind semnat electronic cu semnatura valabila la timpul respectiv, iar intre timp ati reannoit semnatura, va sfatuiesc sa refaceti Bilantul si sa-l semnati cu noua semnatura electronica. Nu poate fi validat un Bilant semnat cu o semnatura si transmis online cu alta semnatura, desi titularul semnaturii este aceeasi persoana.
4. Semnatura electronica veche nu poate fi stearsa cu stickul cu noua semnatura. Ar fi putut fi stearsa cu stickul cu care a fost facuta. Deci ,solutia este refacerea Bilantului semnat cu vechea semnatura si semnarea lui cu noua semnatura.
5. solutie simpla este descarcarea de pe situl ANAF a unui formular de bilant, salvarea lui cu un nume, apoi importarea datelor din vechea varianta de bilant, intr-o locatie si exportarea ei in noul PDF descarcat anterior. Se verifica corectitudinea salvarii datelor importate/exportate si se semneaza cu noua semnatura electronica, cu care se face si transmitera la adresa: refacerea Bilantului semnat cu vechea semnatura si semnarea lui cu noua semnatura.
SCUCESURI!
1. aveti completate toate campurile referitoare la Societate/companie, inclusiv numarul de telefon;
2. sa aveti scanate si arhivate (zip), minim, notele explicative, declaratie conform prevederilor art.30 din L. contabilitatii nr.82/1991, procesul verbal al AGA privind aprobarea Bilantului si a Contului de profit si pierdere, Raportul Administratorului si Raportul de gestiune;
3. pentru cei ce aveti pregatit de mai mult timp Bilantul, dar inca nu l-ati depus, fiind semnat electronic cu semnatura valabila la timpul respectiv, iar intre timp ati reannoit semnatura, va sfatuiesc sa refaceti Bilantul si sa-l semnati cu noua semnatura electronica. Nu poate fi validat un Bilant semnat cu o semnatura si transmis online cu alta semnatura, desi titularul semnaturii este aceeasi persoana.
4. Semnatura electronica veche nu poate fi stearsa cu stickul cu noua semnatura. Ar fi putut fi stearsa cu stickul cu care a fost facuta. Deci ,solutia este refacerea Bilantului semnat cu vechea semnatura si semnarea lui cu noua semnatura.
5. solutie simpla este descarcarea de pe situl ANAF a unui formular de bilant, salvarea lui cu un nume, apoi importarea datelor din vechea varianta de bilant, intr-o locatie si exportarea ei in noul PDF descarcat anterior. Se verifica corectitudinea salvarii datelor importate/exportate si se semneaza cu noua semnatura electronica, cu care se face si transmitera la adresa: refacerea Bilantului semnat cu vechea semnatura si semnarea lui cu noua semnatura.
SCUCESURI!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu